Blogger Anneler, Blogger Babalar

Ben geçen yıl son buluşmaya, bu yıl ilk buluşmaya katıldım. Her biri birbirinden değerli anneler, blog tutarak deneyimlerini paylaşıyorlar ya değerini bizzat kendim deneyimlemiştim zamanında. Oğlum bir yaşındayken internete girip bir şey araştırırken karşılaştım blogger annelerle, çok şaşırdım, çok sevindim, o ana kadar kendimi yeryüzünde doğuran tek kadın sanıyor olabilirim, öyle deli bir yalnızlık. Sonra Nurturia‘yı, sonra da bu blogun da yazarı anneleri tanıdım.

Bu organizasyonlar çok zevkli geçiyor benim adıma. Pozitif enerjileriyle neşe katıyorlar hayata bu anneler, ufak bir mola almamızı sağlıyorlar belki de.

Bu sefer organizasyonun ev sahibi Taksim Martı Oteli‘ydi. Son derece şık salonda, lezzetli ikramlar eşliğinde sohbet etme fırsatı bulduk. Hatta bir ara toplantımızı deneyimli anneler bastı, tatlı bir sürpriz yaptılar. Deneyimli anneler, 13.10.2012’de İstanbul Anadolu Yakası Optimum Alışveriş merkezinde saat 15:00 buluşuyor müsait olan tüm anneleri de bekliyorlar.

Bu bloggerannebaba buluşmasının bir teması yoktu, katılımcılar kendilerini tanıttılar ve ilgili oldukları organizasyonlardan bahsedildi. Benim en çok ilgimi çekenler:

Biraz şifreli gibi oldu ama idare edin🙂 Önümüzdeki ay da kaçmaz diyorum kendi adıma.

Leave a Reply

