Deniz Oğlum, İyi ki doğmuş

Deniz oğlum’un doğumgünüydü. Biz diğer analar coğrafi koşullar nedeniyle katılamadık.

Tekrar buradan doğum gününü kutlamak istedim oğlumun, hem de anasının yazdığı aşağıdaki iletiyi çok sevdim kaydı kalsın istedim…

Önce Ben: Deniz Oğlum, Allah sana mutlu ve neşe dolu bir ömür versin. Anan ve tüm diğer analarınla büyü. Güzel gözlerinle, hep güzelliklerini gör bu dünyanın, bal oğlum.

Şimdi de anasından gelsin..

“Bu gece uyandı oğlum, annecim dedi. Efendim dedim, salıl annem dedi.Sarıldık geri uyuduk. Çocuk hayatını alt üst eder, sonra bakarsın altı üstünden daha iyiymiş:) İyi ki geldin oğlum, iyi ki beni seçtin, gözümün ışığı, canımın çiçeği, iyi ki doğdun”

Not: Çok hoşuma gitti hemşirem, senden önce post ettim, kusura bakma.

Leave a Reply

