Dikkat Evde Anne Var

Oğlumun 2. yaşına gelmesiyle profesyonel iş hayatıma bir mola verdim.
Ardından hemen taşındım ve tatile gittim. Yeni yeni oturmaya başladım evde.
Ne güzel bir his yeni yeni konuşmaya başlayan bir çocuk-bebekle vakit geçirmek. Mutluluğunu, tatlılığını, gelişimini izlemek. 3,5 aylıkken başlamıştım işe. Şimdi ise hiç acelem yok yeni bir iş için. Tadını çıkarmak istiyorum doya doya. Doya doya koklamak, öpmek, yeni yeni sohbet etmek. 27 aylık oldu kuzum. Artık her kelimeyi söylüyor ama onun her kelimeyi söylemesi bize ayna vazifesi gördüğünden acilen ağzımızı toparlamaya çalışıyoruz. Özellikle ben ne ağzı bozuk kadınmışım.. Ohalar, yuhlar gırlaymış.. Şimdi düzeltiyorum kendimi oğlumla paşa paşa. Papağan gibi olduğundan yanlış kelimeleri aynı anda duyup düzeltme yolundayım.

Arada 2 yaş krizlerimiz oluyor. Mesela fotodaki Frankfurt havaalanında yere yatan Eren’i kaldırmaya bile çalışmadım.. Oturdum fotolarını çektim. Kriz anlarında ağlarken bile foto çekiyorum. Hangimiz daha manyağız belli olmuyor dışarıdan.

Ev de bir annenin varlığı bayaa bir etkili oluyormuş. Tv kesinlikle kapalı sürekli bir aktivite-oyun-park. Yavaştan part time işlere başlıyorum. Oğlum bu konfora alıştıktan sonra nasıl çalışırım ben de bilemiyorum.

Anaokulu – kreş araştırmalarımı erteledim. Her gün caddebostan sahildeyiz. Bu arada 2 haftada sosyal bir gelişme oldu çocuumda. Eskiden tüm çocuklardan kaçan çocuk şimdi günde bir ya da iki çocuğa sıcak davranıp, onlarla oynuyor. Adam seçiyor resmen.

Anne evdeyken öğlen uykuları bayaa bozuldu. Uyumamak için büyük direniş var mesela bugün o kazandı :)

Bilemiyorum bu saadet ne kadar sürer ama dibine kadar keyfini çıkarmak tek umudum.

Leave a Reply

