wish you a merry christmass

Az gittik, uz gittik.

Dere tepe düz gittik.
Bir baktık ne çokuz, bir baktık hiç yokuz.
Hayat dediğin 3 gün, dün yaşandı, yarına allah kerim, “bugün” tek gün gibi bir şey demiş şair.
Ne güzel demiş. Son bir ayda hayatıma şok edici haberler uygulaması yüklemişim, her güne bir haber.
Ayrılıklar, değişimler, farkındalıklar.
Yıl bitiyor, yılı değerlendiremedim Aralık ayı şokundan.
Koskoca bir yıl geçti yine, sağlıklı lokum gibi bir oğlum var gerisi hikaye..
2012′den tek beklentim sağlık ve sevdiklerimle geçireceğim daha çok zaman.
Gerisi bir şekilde gelir.
Christmassi idrak ettiğimiz bu günlerde (!) hep bir muhasebe yapılır. Varlıklar, yokluklar ölçülüp tartılır.
31 Aralık gecesi bir mucize olacakmışçasına yeni yıl dilekleri uçuşur havalarda.
Sigara bırakılır, spor yapma kararı alınır, planlar, planlar..
Ama aslında değişen tek şey içinde bulunacağımız zamana karşı bakış açımız.

Teslimiyette son nokta.
“Gelsin, hayat bildiği gibi gelsin”
2012 korkmuyorum senden.
Sen mi büyüksün, ben mi :)

Neyse efenim bırakalım geyiği, gerçeklere dönelim.

Sevgili Noel Baba, bu sene çok iyi bir kız oldum, aşağıda listeyi veriyorum.

2012′de 6 kilo vereyim sağlıkla,
En az 2 ayda bir tatil yapayım, 3 yurt dışı olsun
Oğlum şakır şakır konuşsun, çişini tuvalete yapsın, şahane bir oyun grubu/kreş bulalım, hemen alışsın.
Sevdiklerim ve biz sapasağlam olalım.
Fışır fışır elbiselerim olsun.
İş hayatımda hem mutlu, hem çok para kazanacağım bir ortam olsun.
Yeni evim şahane olsun, sıcacık bir yuva olsun..
Aşk olsun bu yıl benim için, AŞK yılı olsun.
Küllerimden doğayım, miss gibi bir döneme gözlerimi açayım.

Bu liste eksiksiz bir şekilde olabilirse çok sevinirim.
Kib, optum, bye.
Fulya

Leave a Reply

