Çocuklarınıza ceza veriyor musunuz?

Ben veriyorum. Kitabevinin kasasının önünde beni beklemeyip dışarı fırladığı zaman, oyun parkında  kız çocuğunu ittiği zaman verdim. Bir ay kitabevi ve oyun parkına gitmeme cezası aldı.

Her gün cezayı delmek için kırk takla attı, ne diller döktü. Hatasını anladığını, bir daha yapmayacağını köfte dudaklarını büze büze anlattı. Ben öptüm köftelerden ama süreyi beklememiz gerektiğinde ısrar ettim. Bir daha ne kitabevinde akan araç trafiğine fırladı, ne de parkta çocuk itti. Yanlışlıkla değecek diye bile itina gösteriyor.

N.Ç. olayını okuduğumda 26 canavarın çocuklarını düşündüm acaba babalarının isimlerini okuyunca ne hissetiler, ya da eşleri, kardeşleri ama ya anneleri? En çok onları düşündüm. Muhakkak 26 sından bir kısmının anneleri hayatta ve olaydan haberdar oldular.

Bir süredir RA çorba içimiyor eskisi gibi. Bundan aldığım üründen, pişirme süreme herşeyi sorumlu tutuyorum tabii en çok kendimi. Eşim sabah tavuklu tarhananın çok güzel olduğunu söyledi, RA 1 kaşık bile içmemişti. İçiremediğim çorbadan, ittiği kız çocuğundan sorumlu hissediyorsam kendimi oğlumun adını böyle bir haberde okusam ne hissederdim diye düşündüm.

Uzuun uzuun düşünerek seçtiğim,bence kulağa en hoş gelen erkek ismi gazetede bu şekilde karşıma çıksa?
O anneler ne düşünüyor acaba?

Ben nerede yanlış yaptım mı diyorlar?

Ya da erkektir yapar, kız da istekliymiş canım mı?

Oğulları parkta kız çocuğunu itse 1 ay men etme cezası mı verirlerdi kız çocuğunun tırmanma şeridinde ne işi var oturup barbie oynasa itmezdi benim oğlum da mı derlerdi?

Musti de oyuncu maymuna ceza verildiğini gören oğluma İlköğretim Okulu Müdür Başyardımcısının 4 yıllık cezasını nasıl anlatırım ilerde diye de düşündüm tabii…

Leave a Reply

