Bulutların ardında Güneş var

10 kasım sabahı uyandım, Van’da yine bir deprem olmuş. Bu sefer şehir içi yıkılmış, destek olmaya giden iyi kalpli insanların olduğu otel de yıkılanlar arasında.
Bu sabah uyandım, Ata’mın ölüm yıldönümü. Bir daha bu kadar ileri görüşlü, vatanını, milletini seven, deha lider gelecek mi?
Bu sabah uyandım, neden bu ülke güzel haberler duymuyor diye hüzünlendim. Daha ne olacak bugün dedim, hep felaket senaryoları aklımda.

Sonra oğlum geldi, yeni oyunumuz kütüphanede ki kitapları dağıtıp beni sözde kızdırmak. Ardından ben onu yakalayıp, gıdıklıyorum dolayısıyla o kitapları düşürmek süper bir oyun haline geliyor. Ben işe iyice geç kalana kadar oynadık, arabaya bindim, acaba bu semtten duyabilir miyim sirenleri diye düşündüm.
İşe geldim, bu arada sirenleri duyamadık (her yere gayri menkul rantı için Çekmeköy demelerine rağmen, Çekmeköy belediyesi dahilinde sirenler duyulmadığı için belediyeye laflar hazırladım) e-maillerimi kontrol ederken bir anda gördüğüm e-maille havalara uçtum. Aslında gayet sakin bir cümleden oluşuyordu e-mail. “Bu haftaki çekilişimizi siz kazandınız. Kitap setinizi yayınevinden gönderecekleri için, onlara iletmek üzere adresinizi rica ediyoruz.” Bir Dolap Kitap çekilişinde ben seçilmişim, 10 kitaplık şahane bir set kazanmışım.

Ve bir anda bulutlar aralandı,
güneş sımsıcak,
hüzünlenme dedi bana doğa,
eninde sonunda iyiler kazanacak.

Leave a Reply

