Aşk

 Serin bir akşam üstüydü seni ilk aklımdan geçirdiğimde. Gözlerini, saçlarını hayal ettiğimde. Kokun burnuma gelmişti belli belirsiz… Hazırlandım, süslendim, seni bulma umuduyla başladım geceye…

Beni bekliyormuşsun sen de,  seni bulmamı, buluşmamızı…

Yıllardır unuttuğum şarkıları hatırlamaya çalıştım panikle, herşeyi, hepsini, biriktirdiklerimin tümünü hazırlamalıydım sana. Elimde sarı bir fotograf, hatırladığım şarkıları mırıldanarak geçirdim günlerimi. Sana öyküler anlatıp, hayaller kurarak…

Bir kez daha gelip buldu beni aşk! Midemi alt üst eden, rengimi solduran, hayallerime yön veren, aklımı karıştıran aşk! Gözlerime derin bir gülücük yerleştiren aşk!

Sonra bir gün ellerini düşünmeye başladım, onları öpmeyi koklamayı istedim en çok. Birlikte kuracağımız hayatı düşledim, seni nasıl seveceğimi…

Sarılıp uyuyacağımız günleri, saçlarını okşayacağım, saçlarımı okşayacağın günleri…

Ne bundan önceki hayatım boş derim, ne artık tek hayatım sensin derim. Biriktirerek geldim sana, biriktirerek yetişmeliyim. Ama ışığımsın sen benim, dünyanın başka türlü olduğunu gösteren ışığım

Bakışıyla bana kendimi sevdiren kuzum

İyi ki geldin, iyi ki beni seçtin…

Oğlum, Deniz’im, aşkım…

Leave a Reply

